Tarjous sinulle, joka haluat kasvattaa myyntiäsi tuotemerkkiemme avulla.

Bullsin lisensointiosastolla on pitkä kokemus tunnettujen, vahvojen tuotemerkkien parissa työskentelystä. Esimerkiksi Muumien ympärille on luotu yli 400 lisenssinhaltijan ainutlaatuinen ja laaja verkosto.

Mitä lisensointi tarkoittaa

Lisensointi tarkoittaa sopimusta, jonka voimassaoloaikana sinulla on oikeus käyttää tuotemerkkiä tai hahmoa tuotteissasi tai markkinoinnissa. Lisenssimaksu maksetaan rojaltien muodossa.

Lisensoituja tuotteita on ollut markkinoilla jo yli 120 vuotta, mutta lisensointi on kasvanut nykyiseen laajuuteensa viimeisten 30 vuoden aikana. Nykyisin lisenssituotteiden vuotuinen liikevaihto vähittäiskaupassa on yli 172 miljardia dollaria.

Lisensoinnin edut: vain vähän riskejä, mutta suuri mahdollisuus kasvattaa markkinaosuutta ja herättää kiinnostusta jälleenmyyjissä

Tunnetuilla tavaramerkeillämme voit merkittävästi kehittää tuotettasi ja liiketoimintaasi paremman myynnin saavuttamiseksi. Hoidamme koko sopimusprosessin allekirjoituksineen päämiehen kanssa. Myös juridinen osaaminen löytyy talon sisältä. Ulkomaisten yhteistyökumppaniemme kanssa pystymme avustamaan sinua uusille markkinoille. Markkinointiosastomme etsii jatkuvasti synergioita lisenssinkäyttäjien kesken saavuttaakseen suurempaa näkyvyyttä kuluttajien keskuudessa. Tuemme myös markkinointiasi sosiaalisen median kautta ja ottamalla osaa messuille ja näyttelyihin välittääksemme tietoa tuotteistasi ja palveluistasi kohderyhmille. Tarjoamme myös designpalveluja.

Kaikki tämä tapahtuu tietenkin linjassa omien strategioittesi kanssa.

Esimerkkejä yhteistyökumppaneistamme

Iittala, Finlayson, Artek, Fazer, KappAhl, H&M, Unillever, Suzuki, Junibacken, Triumfglass, Martinex, Uniqlo, Kraft, Rabén & Sjögren ja monia muita.







Sinulle, joka…

Bulls Lisensointi

Todennäköisesti useimmat hahmomme ovat sinulle jo entuudestaan tuttuja. Luultavasti olet nähnyt  Muumit televisiossa, lukenut Mustanaamiota, ja kuunnellut The Beatlesia.